קורס מורים ליוגה

אשטנגה וויניאסה

אוק 23- יוני 24

the logo
E-RYT500

האם אתה רוצה להעמיק את התרגול שלך?

האם את רוצה לשתף את מתנת היוגה עם אחרים?

האם אתה מורה ליוגה שרוצה לקחת את ההוראה שלך לרמה הבאה?

קורס מורים ליוגה של יוגה לבונטין מבקש לגשר בין היוגה המסורתית והידע העכשוי, הוראת יוגה היום כפי שהיה פעם –פרקטיקה הוליסטית של גוף ונפש. בין אם אתם מחפשים להכשיר עצמכם כמורים או להעמיק את התרגול האישי שלכם. לשפר את מיומנויות ההוראה שלכם או ההבנה הפילוסופית, קורס המורים של יוגה לבונטין יאפשר זאת. הקורס יתן לך את הידע, הביטחון והמיומנות ללמד בצורה אותנטית ולהעשיר את התרגול האישי.

מאחר ולמידה היא תהליך, בחרנו לבנות את הקורס כקורס שנתי. בחירה זו תאפשר לך להעמיק ולצאת מהקורס עם כל הכלים ועם מוכנות מלאה. פרח לא צומח בחודש, עץ לא מלבלב תוך שלושה ולהפוך למורה ליוגה זה תהליך..  

קורס המורים ילמד אתכם להיות מורים אך לפני כן ילמד אתכם את מעמקי היוגה. במהלך הקורס תחשפו לרבדים ואלמנטים שונים שיעמיקו ויעצימו את התרגול האישי שלכם. הגישה הרחבה וההוליסטית שלנו משלבת בסיס מוצק במסורת ופילוסופיה היוגית, תוך עידוד אינטגרציה והקשרים לתוך חיים מערביים מודרניים.

לפרטים נוספים ולהרשמה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

בקורס המורים תקבלו הכשרה מוצקה בשילוב הבנה מעמיקה של טכניקות אסאנה, אנטומיה, adjustments, מערכת האנרגיה היוגית, פילוסופיה ועקרונות הוראה.

הקורס מתאים למתרגלים מנוסים המועניינים להעמיק את הידע היוגי ולהוסיף רבדים לתרגול האישי כמו גם למתרגלים המעוניינים ללמוד הוראת יוגה וכיצד להעביר את הידע העוצמתי הזה לאחרים.

הלימודים יקנו תעודה בסיומם, עם עמידה בדרישות הקורס ומבחן הסיום. הקורס מוכר לקבלת תעודת הוראה של Yoga Alliance , ארגון היוגה מהגדולים והמוכרים בעולם.

נטע ברנע

נטע ברנעמורה מובילה – מנהלת ובעלים של יוגה לבונטין. נטע מאמינה בהוראה אינטיליגנטית ואישית שמטפחת ומעודדת את התלמיד להתבונן, להקשיב ולהתאים את התירגול לצרכיו. נטע היא מהמורות המנוסות בארץ בהוראת אשטנגה בגישת מייסור ומתמחה בהתאמת התרגול לתלמיד. נטע הוסמכה כמורה ליוגה על ידי פול דלהגן בשנת 2007. בעלת תואר שני במדעי המחול. זכתה ללמוד ולתרגל עם שארת ג׳וייס, פול דלהגן, מתי עזרתי, ריצ׳ארד פריימן, גיא דונהאיו ועוד רבים.  מידע נוסף על נטע

לפרטים נוספים ולהרשמה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.