קורס מדריכי יוגה

 200 שעות

אשטנגה וויניאסה

נטע ברנע

אוקטובר 2024

קורס מדריכי יוגה 200 שעות של יוגה לבונטין זו הזדמנות לשינוי דרך חיים, הזדמנות לצמיחה והתפתחות פיזית נפשית ורוחנית. כשאתה גדל כפרט, לומד על עצמך, מעמיק את התרגול שלך, ומהווה דוגמא לאחרים, אתה מתפתח למורה גדול ואדם טוב יותר באופן טבעי.

בין אם אתם מחפשים להעמיק את התרגול האישי שלכם או להכשיר עצמכם כמורים ולשפר את מיומנויות ההוראה שלכם קורס מדריכי יוגה יאפשר זאת ויתן לך את הידע, הביטחון והמיומנות ללמד בצורה אותנטית ולהעשיר את התרגול האישי.

מתוך הבנה שקורס המורים הוא תהליך בחרנו לאפשר למשתתפי הקורס לעבור את התהליך השלם ובנינו את הקורס כקורס שנתי, כדי לאפשר לכם להעמיק ולצאת מהקורס עם כל הכלים ועם מוכנות מלאה, פרח לא צומח בחודש, ועץ לא מלבלב תוך שלושה.

קורס מדריכי יוגה ייתן לך ארגז כלים להוראה מעשית. אתה תלמד ליישם את השיטה המתאימה ביותר למצבים שונים ולתלמידים שונים. תוענק לך חוכמה עתיקה המבוססת על מסורות עתיקות באופן מעשי ולא דוגמטי. הקורס יעמיק את תרגול היוגה שלך ויספק לך תובנות חדשות לחיים. הקורס יאפשר וילמד לקיים חיים עם ומתוך היוגה.

הקורס הוא מסע אישי לכל מי שעוסק בתהליך של בירור אישי– זמן להגברת מודעות עצמית והעמקת מערכת היחסים שלך עם התרגול שלך ועם עצמך באם אתה רוצה להפוך למורה או רק להעמיק את התרגול האישי. למי שרוצה להיות מורה וללמד, הגישה מכירה בכך שהיכולת להיות השראה לאחרים מגיעה מתוך התשוקה שאתה באמת מחזיק, מתוך עומק ההבנה שלך את התרגול, והיכולת שלך לתקשר ולהעביר הבנה זו לתלמידים שלך. 

קורס מדריכי יוגה לבונטין

 

תכנית הלימודים מבוססת על תורתו של קרישנמצ'ריה, במיוחד ממסורת אשטנגה ויניאסה, יחד עם אלמנטים מזן בודהיזם, איורוודה ונפש מודרנית ושיטות גוף. תחת ההוראה המעצימה של נטע, הוראה יצירתית, לב חם ואותנטי לחיים ואינטימיות עוטפת, תלמד לפתח את עצמך לתוך המורה שאתה רוצה להיות, ולצאת למסע של צמיחה אישית להבין ולעצב את מקומך בעולם.

לאחר סיום הקורס ועמידה בדרישות אתה זכאי לתעודת מורה ליוגה של יוגה לבונטין ושל yoga alliance ברמת 200 השעות (ryt-200).

קורס מורים בתל אביב, יוגה לבונטין 2018

 

לפרטים נוספים ולהרשמה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.