קורס מורים מתקדם ליוגה 300 שעות

 קורס מורים מתקדם ליוגה של יוגה לבונטין בנוי לתלמידים אשר כבר מתרגלים מספר שנים ועברו קורס מורים בעבר. הקורס יספק השכלה אינטגרטיבית, ברמת מומחה יוגה באשטנגה וויניאסה, אנטומיה, מתודולוגיות הוראה, ופילוסופיה השוואתית. קורס המורים ילמד אותך ללמד יוגה ברמה הגבוהה ביותר ויתן לך את הכלים כדי להעביר הלאה את המיומנויות שתרכוש, לחשוב באופן יוגי, ולמצא את דרך ההוראה הנכונה לך. קורס המורים המתקדם ליוגה מיועד למורים שמחפשים יותר עומק, מיומנות, והשראה בתרגול וההוראה שלהם. הקורס מתאים למורים אשר השלימו את קורס ה 200 שעות של yoga alliance או קורס מקביל.

קורס מורים מתקדם ליוגה 

קורס המורים המתקדם של יוגה לבונטין זו הזדמנות לשינוי דרך חיים, הזדמנות לצמיחה והתפתחות פיזית נפשית ורוחנית. כשאתה גדל כפרט, לומד על עצמך, מעמיק את התרגול שלך, ומהווה דוגמא לאחרים, אתה מתפתח למורה גדול ואדם טוב יותר באופן טבעי.

קורס זה יתמקד בעיקר בפיתוח הבנה מתקדמת של איך ללמד ביעילות אסאנה, פראניאמה ומדיטציה לכל רמות וסוגי התלמידים. אנחנו נבחן ונעמיק בכל אחד מהנושאים הנחשבים חיוניים בפיתוח המתמשך שלך כמורה מקצועי ליוגה. תצבורו ידע מעמיק של טכניקות מתקדמות פראניאמה, מדיטציות, אנטומיה מבנית, פילוסופיה, ותזכו להזדמנות ללמד וללמוד hand on adjustments בשיעורי אסאנה. קורס זה מיועד לשאת אותך בהמשך הדרך שלך כמורה וכתלמיד ולהכין אותך לחקירה אישית ומקצועית מתקדמת יותר. ב

בקורס תזכו ללמוד עם מורים בכירים ומנוסים, תעברו הכשרות מתקדמות בתיקוני גוף (אדג׳סטמנטס), תעמיקו בחקירה של הסדרה הראשונה והשניה באשטנגה, תבחנו את היחסים בין הסדרות, השונה והדומה, המשלים והמעצים, תלמדו לעומק כיצד נכון ורצוי לבדוק רצפי ויניאסה (sequence), ההבדל בין הרצוי למצוי, איך לאבחן גוף ואיך להתאים תרגול לתלמידים שונים ומצבים שונים. במהלך הקורס תתנסו בהעברת שיעורים מלאים לתלמידים מהקורס. חלק אינטגרלי ומהותי בקורס הוא החלק ההתנסותי בו תהיו אסיסטנטים של נטע בשיעורי המייסור בסטודיו. זו היא התנסות חוויתית ומעצימה לכולם, גם אם אתם לא מחפשים להיות מורים. אבל אם אתם כן רוצים לשפר את ההוראה שלכם ההתנסות בשיעורי המייסור בסטודיו ללא ספק תקח אתכם לרמה הבאה בהוראה.

קורס מורים מתקדם ליוגה – מוכר לתעודה של  yoga alliance ברמת 300 השעות

מתענייני קורס מתקדמים

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.