עשיתי שני קורסי מורים אצל נטע ביוגה לבונטין, ואני חושבת שזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים. לקורס הראשון הגעתי בת 21, די במקרה, מתוך הבנה שיש לי צורך בשינוי כלשהו בלי לדעת ממש מה השינוי שאותו אני מחפשת. הקורס הראשון היה ממש חוויה משנת חיים. לאורך הקורס מצאתי שקט שלא הכרתי בתוכי, מצאתי עוצמות שהתחבאו…
הגר
