עשיתי שני קורסי מורים אצל נטע ביוגה לבונטין, ואני חושבת שזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים. לקורס הראשון הגעתי בת 21, די במקרה, מתוך הבנה שיש לי צורך בשינוי כלשהו בלי לדעת ממש מה השינוי שאותו אני מחפשת. הקורס הראשון היה ממש חוויה משנת חיים. לאורך הקורס מצאתי שקט שלא הכרתי בתוכי, מצאתי עוצמות שהתחבאו…
הגר
הגעתי לסטודיו לבונטין והתאהבתי דרכו ביוגה.נרשמתי לקורס כי רציתי ללמוד מנטע ולקבל עוד מהידע שלה, מההוראה שלה ולספוג עוד אנרגיה מהמקום ששבה את ליבילא חשבתי בכלל להיות מורה ליוגה ואפילו סלדתי מזה, באותו הזמן הימים האלה בקורס היו כמו ריפוי עבורי למכאובים ישנים ובניית יסודות חזקים יותר, מיטיבים יותר עבורי.לא יכלתי שלא להמשיך עם נטע…
שיר
קורס המורים היה מתנה שהענקתי לעצמי בשנה מלאת תהפוכות. המפגש עם נטע והקבוצה הפך לעוגן משמעותי בשבוע וההתעמקות ביוגה, בגוף ובנפש, הייתה למענה ממשי לשגרה בלתי יציבה. היום אני מלמד יוגה מעת לעת, אבל בעיקר נהנה מהאפשרויות שנפתחו ביני לביני.
רן בראון
קורס הכשרת מורים הייתה חוויה מדהימה עבורי – גם ברמה האישית וגם בתרגול. התכנים בקורס היו מרתקים והנגיעה בהם הייתה מעמיקה וחווייתית. התרגול שלי השתנה לחלוטין. הוא נמרץ, ממוקד ומספק הרבה יותר. אני ממליצה על הקורס בחום לכל מי שמרגיש/ה צורך להעמיק ולהביא את היוגה לאספקטים נוספים בחיים. 
דניאלה