סדרה ראשונה באופן לא קונבנציונאלי

דורון חנוך

שבת 1.7

12-15

לרכישה

בסדנה זו, נצלול עמוק לתוך סדרת היסוד של אשטנגה – שיטה שזוכה להכרה ואהובה על ידי רבים. לא רק נבחן את פני השטח אלא נעמיק בפרטים הדקיקים של כל תנוחה, ונפרק אותם צעד אחר צעד. נקבל הבנה מוצקה של מבנה האסאנות והאתגרים שהם מביאים, כך שנוכל להתמודד איתם בביטחון.

דורון גם ישתף טיפים וטכניקות מעשיות שיעזרו לך להתקדם מהר יותר בתרגול שלך. בין אם זה שליטה בקפיצות לישיבה ואחורה, מעברים, או תנוחות שבדרך כל לא מעמיקים בהן או מציאת דרכים לשפר אותן. דורון ידריך אותנו בתהליך, כדי שנוכל לחדד את התרגול ולהרגיש נוח יותר עם המעברים הללו.

נשימה היא היבט מכריע של אשטנגה, ונחקור יחד את כוחה של נשימה עמוקה. נלמד כיצד להשתמש בנשימה כדי לתמוך בתרגול, לשמור על הגוף בריא, חזק וגמיש. ובואו לא נשכח את היתרונות הנפשיים – נשימה עמוקה יכולה לעזור לנקות את התודעה ולהביא תחושת רוגע ומיקוד לתרגול.

לא משנה היכן אתה נמצא במסע שלך, בין אם אתה רק מתחיל או כבר עובד על הסדרה השנייה, הסדנה הזו פתוחה למתרגלים מכל הרמות. אנחנו רוצים ליצור מרחב מכיל ומסביר פנים שבו כולם יכולים ללמוד ולצמוח ביחד.

דורון מלמד בעולם כבר מעל 20, התוודע לראשונה ליוגה בשנת 1992 בעת טיול ולימודים במזרח הרחוק. מאז דורון חזר להודו פעמים רבות והעמיק בתרגול. דורון תרגל תחת הנחייתו של פאטבי ג'וייס ומשפחתו, ריצ'ארד פרימן, טים מיילר ועוד רבים. ב 2016 הקים דורון מרכז יוגה וזן באגם אטיטלן בגוואטמלה שם הוא מלמד רוב השנה. דורון מעביר קורסי מורים וסדנאות ברחבי העולם. לדורון יש את היכולת לפרק ולהסביר אסאנות בצורה ברורה והוראתו משולבת עם הרבה הומור ושמחה.

לתשלום והרשמה