סדרה שניה – לפרק ולהרכיב

דורון חנוך

שבת 22.7

12-15

לרכישה

הצטרפו אלינו לסדנת חקר מקיפה של הסדרה השנייה, שבה תנוחות ואנטומיה מתאחדים בצורה מפורטת ומלאת תובנות. נעמיק במורכבות הסדרה הזו בזמן שאנו מפרקים אותה, ומספקים הבנה מעמיקה של כל תנוחה והקשר שלה לגוף.

הסדנה היא מעבר לתרגול של הסדרה השנייה. אנו נדריך אותך בתנוחות הכנה, ונאפשר לך לגשת לאסאנות המאתגרות יותר בביטחון. נלמד טכניקות להעמקת התרגול, תוך הבטחת בטיחות ויעילות. דורון יתן טיפים ותובנות חשובות לשיפור ההתקדמות התרגול בצורה יעילה ובטוחה כאחד.

איזון הוא המפתח, ואנו נתמקד בהרמוניה של הנשימה, הגוף והנפש לאורך הסדנה. נלמד כיצד לסנכרן את הנשימה עם תנועה, לטפח תחושת זרימה פלואידית ותשומת לב בתרגול שלך. על ידי טיפוח הקשר הזה, נעצים תחושה של מודעות ונוכחות, מה שיאפשר לך להעמיק בתרגול שלך.

נתייחס לתחומי מיקוד ספציפיים לחיזוק ופיתוח הגוף בצורה יעילה ובטוחה. מטיפול באגן נפוח ועד להעמקת כפיפות לאחור וכפיפות בטן, דורון יספק הדרכה ותרגילים ממוקדים כדי לתמוך בצמיחה שלך. כל מפגש יהיה מלא בהנאה, הזנה והעשרה, ובתקווה בסיומו תהיו רעננים ומלאי אנרגיה, גם אם עייפים מהתרגול עצמו.

הצטרפו אלינו לסדנה המעצבת והמעצימה הזו, שבה אנו מנצלים את הפוטנציאל של הסדרה השנייה תוך הבטחת גישה הוליסטית לתרגול שלכם. תצאו משם עם הבנה עמוקה יותר של התנוחות, שיפור כוח וגמישות, ותחושת חיוניות מחודשת. התכוננו לצאת למסע שהוא גם מספק וגם מעצים.

דורון מלמד בעולם כבר מעל 20, התוודע לראשונה ליוגה בשנת 1992 בעת טיול ולימודים במזרח הרחוק. מאז דורון חזר להודו פעמים רבות והעמיק בתרגול. דורון תרגל תחת הנחייתו של פאטבי ג'וייס ומשפחתו, ריצ'ארד פרימן, טים מיילר ועוד רבים. ב 2016 הקים דורון מרכז יוגה וזן באגם אטיטלן בגוואטמלה שם הוא מלמד רוב השנה. דורון מעביר קורסי מורים וסדנאות ברחבי העולם. לדורון יש את היכולת לפרק ולהסביר אסאנות בצורה ברורה והוראתו משולבת עם הרבה הומור ושמחה.

לתשלום והרשמה