העמקת התרגול

אגן, ליבה, כתפיים ולב

2 סדנאות

עם דורון חנוך

16-17 ליוני 2017

דורון חנוך מגיע לביקור בארץ ומעביר 2 סדנאות עומק משלימות בסוף שבוע אחד כאן ביוגה לבונטין. הזדמנות נדירה ללמוד ולתרגל עם דורון רגע לפני שהוא ממשיך להימלאיה ומשם למרכז היוגה החדש שהוא שוקד על פתיחתו בימים אלו בגואטמלה. מלמד וחיי את היוגה  3 עשורים, למד ממורי היוגה הבכירים בעולם כמו פטאבי ג'ויס, ריצ'ארד פרימן (קורס מורים, תרגול מתקדם, ואסיסטנט לריצ'ארד), רולף ומארסי, טים מיילר (קורס מורים לסדרה שלישית באשטנגה), אדארש, שישהאדרי, סידאנאנדא וקורס מורי ויניאסה ותרגול מתקדם עם מרק סטפנס.

אגן וליבה | שישי 16.6 | 15-17:30

האם היית רוצה להרגיש בטוח יותר וחופשי בתנועות שלך ולהיות מסוגל לנוע כמו נינג'ה? מרכז הכובד שלך, כמו גם מרכז הניידות הוא באגן. שחרור מתח באגן עוזר לשחרר עניינים רבים של כאב ואי נוחות מהרגליים ועד הגב התחתון. שחרור מתחים זה יכול גם לעזור בשחרור רגשות ודאגות תקועים.

בסדנה נתרגל גם מדיטציות צ'אקרה לבחון ולהבין חלק מהעצמי שלנו הגבלת מצבים של אשמה, פחד ובושה.

בסדנה נבחן פיזית כמו גם רגשית ואנרגטית את האגן והליבה. נבין את הרגשות הקשורים שניתן לשחרר באמצעות עבודת מוח, עבודת נשימה (פראניאמה) ואסאנה – הזרימה הספציפית של תנוחות.

נתרגל ויניאסה יעילה וניתן לך רעיונות של איך להתאמן בבית כך שתוכל לעזור לאגן שלך להיפתח בצורה מהירה וקלה יותר ולקבל ליבה חזקה.

 כתפיים ולב | שבת 17.6 | 15-18

 פתיחת מרכז הלב מאפשרת חופש ריגשי גדול יותר, חופש גדול יותר להיות מי שאנחנו. כל כך הרבה מוחזק באזור זה, רגשות הקשורים להורים, ילדים,יחסים, צער, תלות, חמלה ועוד. אזור זה משפיע על האני הרגשי והרוחני כמו גם כמובן על האני הפיזי והגופני. במיוחד אזור הכתפיים והחזה.

בסדנה זו נלמד לפתוח ולשחרר באופן בטוח ומבוקר את הגב, מרכז הלב, הכתפיים והחזה. פתיחות זו תאפשר לנו תנועה וניידות גדולות יותר, עמוד שידרה בריא יותר, הגנה מפני כתפיים פצועות, שיחרור מתחים בצוואר ותחושה כללית שאפשר לעוף!

נלמד תנוחות ספציפיות כמו גם דרכים כיצד להעמיק את התרגול. נתרגל טכניקות כתפיים, מדיטציית צ'אקרות והארכות והרחבות גב לעזור לזרימת האנרגיה בגוף

מומלץ להירשם לשתי הסדנאות, הן קשורות אחת לשניה ומשלימות. אפשר להירשם רק לסדנה אחת אך בשביל לקבל את החוויה המלאה מומלץ להירשם לשתיהן

250 שקלים לכל סדנה בהרשמה מוקדמת עד ה 31.5

300 שקלים לכל סדנה בהרשמה רגילה

10% הנחה בהרשמה לשתי הסדנאות בהרשמה מוקדמת