סדנת פירמידות משפחתיות

פרמידה

נגה וייס

יום רביעי 12.4

15-17

מחיר 60 שקלים לילד

מבוגר בדאנה

הילדים אוהבים לטפס עליכם? בואו ללמוד איך תנוחות מעולם היוגה מהוות בסיס יציב ליצירת מבנים אנושיים מרהיבים, יציבים, חזקים – ומחזקים את הקשר בין בני המשפחה.

הסדנה מתבססת על תנוחות יוגה מסורתיות, היציבות והחוזק שהן יוצרות בגוף, והנוכחות המנטלית של המתרגלים. על הבסיס הזה יוצרים באימון פירמידות. כלומר, מטפסים אחד על השני (לרוב ילדים על הורים, אבל לא רק!) ויוצרים מבנים יפיפיים, כמו מנדלות תלת מימדיות.

המשתתפים מקבלים הזדמנות וכלים ליצור מבנים משלהם במהלך הסדנא, וגם אחר כך: בבית, על הדשא ובחוף הים- כי לטפס ולהתהפך ביחד זה תמיד כיף.

מימד נוסף שמודגש בסדנה הוא הפוקוס הסימולטני בין פנים וחוץ. מצד אחד להיות קשובים לעצמינו ולדעת מתי אפשר להתקדם ומתי צריך להאט, ומצד שני לא לדחוף או להכריח ולהיות קשובים גם לצרכים של אחרים. ממש כמו בחיי היום יום… הכל תלוי באיזון.

נגה וייס

מתרגלת ומלמדת האטה יוגה מזה 20 שנה ומתמחה ביוגה לילדים מאז שהפכה לאמא, לפני כעשור. נגה רואה ביוגה חלון ליצירתיות, קשר בינאישי ומדיטציה, הן לבד והן עם הילדים. היא למדה חינוך לתנועה ותיאטרון בסמינר הקיבוצים בנוסף לקורסים רבים ביוגה (RYT-500) בישראל, הודו, אינדונזיה ואוסטרליה.

נגה מלמדת באופן קבוע בעיירה אובוד, אשר בבאלי שבאינדונזיה, וכן באירועים ופסטיבלים בכל העולם, ביניהם פסטיבל יוגה ערבה בישראל ו- Bali Spirit Festival- אחד מהגדולים בעולם.

למידע נוסף, יצירת קשר ושאלות: noga-yoga.com

עמידת ידיים

נגה

נגה