מייסור

אימון אישי מייסור סטייל היא שיטת התירגול המסורתית לאשטנגה ויניאסה יוגה, אשר הגיעה במקורה מהגורו פטבהי ג'ויס שישב בעיר מייסור שבהודו ועל כן קוראים לשיעור  "מייסור סטייל".  ההנחיה וההוראה בשיעור זה מבוססת על הדרך בה לימדו יוגה בעבר: אחד על אחד, מורה מול תלמיד, אך זה קורה עם מספר תלמידים במקביל. המתרגל מתקדם ולומד את סדרת התנוחות בקצב שלו בהנחיה אישית וצמודה של המורה. קצב ההתקדמות בסדרה מותאם לתלמיד ועונה על הצרכים, הדגשים וההתאמות של התלמיד.

שיעור המייסור מתאים לכל רמות המתרגלים, החל ממתחילים שלא תרגלו יוגה ועד למתקדמים מאוד, ולכל הגילאים. המורה מנחה באופן פרטני את התלמידים ועובד עם כל תלמיד  דרך סדרות התנוחות של האשטנגה ובמידת התמיכה הדרושה לכל תלמיד.
התרגול במייסור סטייל אמנם דורש יותר סבלנות ואיזשהי לקיחת אחריות על התרגול, אך המעורבות הזו של התלמיד בתהליך גורמים לחשיפה, התגלות והתפתחות. התלמיד חשוף לשקט או הרעש הפנימי שלו ויכול לעבוד עם האלמנטים המרכזיים של תירגול האשטנגה (נשימה, ויניאסה ודרישטי) בצורה יותר מדויקת.
השיעור מתנהל בצורה מעט שונה משיעורים אחרים. הסטודיו פתוח למספר שעות ותלמידים יכולים להכנס ולצאת במסגרת השעות האלה לזמן שמתאים להם. אורך התירגול יכול לנוע בין חצי שעה לשעתיים ואף יותר. עוד מידע לגבי שיטת תרגול זו ואופיה ניתן למצא כאן

שיעורי המייסור מתקיימים בבקרים, החל מ 7 בבוקר בימות השבוע ו 9:30 בשבת. מתרגלים מוזמנים להגיע מתי שמתאים להם ולא חייבים להגיע בדיוק בתחילת השיעור מאחר והאימון הוא אימון אישי, אתם קובעים את אורך התרגול והאינטנסיביות שלו. במידה ואתם לא זוכרים או מכירים את הסדרה, יש בסטודיו פלאקטים של הרצף שאתם יכולים להשים לידכם בזמן התרגול, סוג של ״צ׳יט שיט״ אשר מאפשר להמשיך את התרגול ללא צורך להמתין למורה להמשך.

במשך יותר מעשור יוגה לבונטין שמה לה למטרה להפוך את תרגול המייסור למוכר ונגיש לכמה שיותר מתרגלים מתוך אמונה שתרגול זה הוא תרגול אשר יכול להטיב עם כל מתרגל ומתרגלת באם מתחילים או וותיקים.