יוגה בהריון

בתקופת ההיריון האישה חווה הרבה שינויים פיזיולוגיים ונפשיים. הגוף כל הזמן משתנה ובהתאם לגדילתו של התינוק/ת משתנה מרכז הכובד בגוף האישה. כתוצאה משינויים אלה עולים צרכים מיוחדים אשר באים לתמוך בגוף בתשעת החודשים האלה המכילים בתוכם לא מעט תופעות פיזיות ונפשיות שונות.

בשיעורי היוגה להיריון אנחנו מאפשרות לגוף לקבל את התמיכה שלה הוא זקוק ע"י שימוש בקיר, חגורה, בלוק או בולסטר וכמובן הרבה תנועתיות. בתרגול היוגה אנחנו מוצאות טיפול גם בתופעות פחות נעימות של תקופת ההיריון כגון: כאבי גב עליון ותחתון, כאבי רגליים, עומס על רצפת האגן ועוד.

התרגול הוא בראש ובראשונה מניעתי ובעצם מקנה כלים להתמודד עם כל תופעה והרגשה.

במסגרת השיעורים אנחנו מכינות את הגוף והנפש ליום הלידה. ככל שנתרגל תנוחות ותרגילים שיכולים לעזור בלידה כך יהיה לגוף קל יותר לשלוף אותם מתוכו ברגע האמת ולהשתמש בארגז הכלים הזה שתרגול היוגה מציע.

שיעורים אלה מותאמים במיוחד להיריון ולכן גם מי שלא התנסתה ביוגה לפני ההיריון יכולה ומוזמנת להשתתף. בתקופה קסומה זאת נשים חוות התבוננות עמוקה פנימה המלווה בקשב פנימי יוצא דופן ומזמין את האישה למפגש אמיתי וכנה עם עצמה.